top of page

La secció de piragüisme del Sícoris Club, CAMPIONA D’ESPANYA!

  • 2 days ago
  • 2 min de lectura

Els palistes del Sícoris Club han debutat aquest cap de setmana a Graus (Osca), en el Campionat d’Espanya de Descens d’aigües braves, signant una actuació històrica que els ha portat a proclamar-se Campions d’Espanya per clubs i Campions de la Lliga Nacional.


El cap de setmana va començar de la millor manera en la modalitat sprint, on el club va dominar completament el panorama estatal. En K1 femení, Alba Oronich es va endur l’or, seguida de Laura Miralles amb la plata i Eva Gilart amb el bronze, completant un triplet espectacular. En C1 masculí, el domini es va repetir amb Alan Padilla com a campió, Iker Jiménez segon i Sergi Villas tercer, firmant un altre triplet històric.


La resta de l’equip també va tenir un paper protagonista, sumant un total d'11 medalles:

  • Cadet masculí K1: Alex Solé 1r, seguit de Martí Arcaya 2n

  • Juvenil femení K1: Mar Busqueta 1a

  • Juvenil masculí K1: Quim Oronich 2n i 3r en C1 masculí

  • Veterà masculí K1: German Jiménez 3r

  • Sènior C2 femení: Alba Oronich / Eva Gilart 1es

  • Sènior C2 masculí: Alan Padilla / Iker Jiménez 1rs, i Sergi Villas / Eric Gilart 3rs

  • Cadet C2 masculí: Alex Solé / Alex Miro 1rs

  • Mixt C2: Iker Jiménez / Alba Oronich 1rs


L’endemà, en la modalitat clàssica, el club va culminar el cap de setmana amb un altre triplet espectacular en C1 sènior masculí, amb Iker Jiménez com a campió, seguit de Sergi Villas i Alan Padilla.


A part del triplet, el club va obtenir un total de 6 medalles més:

  • Cadet masculí K1: Alex Solé 2n i Alex Miro 3r

  • Juvenil femení K1: Mar Busqueta 2a

  • Sènior femení K1: Alba Oronich 1a

  • Veterà: Oscar Segues 2n

  • Sènior C2: Iker Jiménez / Alan Padilla 1rs


Un cap de setmana pràcticament perfecte que consolida el Sícoris Club com a referent estatal del piragüisme i culmina amb dos grans títols.

 
 
 

Comentaris


bottom of page